dinsdag 22 mei 2012

mootjekadootje

Boleo!
Eindelijk nog wat tijd gevonden om achter mijn Bernina te kruipen!  
Mijn tweede boleo (patroontje gekocht via Van Katoen, maar de webshop bestaat niet meer heb ik net gezien, jammer, het waren altijd toffe patronen).
De eersten in 8u afgewerkt, deze keer in een goeie 6u ... maar niet zonder moeite: alles is genaaid (en er is veel naaien aan hoor), ik moet de tas omkeren, en wat zie ik, dat het handvat aan de binnenkant zit :( :( :(, ik kon wel wenen!! Mini-steekjes terug losmaken, amai, niet gemakkelijk, en wat een werk, maar ben fier op mezelf dat ik het niet aan de kant gesmeten heb, en het afgewerkt heb!
Hier het resultaat:








1 opmerking:

  1. Is vree tof, na de rokjes maak ik ook wel eens zo'n tas, ik weet al waar het patroon te vinden ;p
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen