woensdag 16 april 2014

naaidozen

alweer een superavond!
mootje kocht een patroontje op stoffenspektakel bij skiekebiele, patroontje: check, stofjes: check, we kunnen eraan beginnen!

c. werkt het vestje van haar zoontje af, de knoopsgaten, stress!! maar gelukt! vreugdedansje!



 en nog een afgewerkt product van n. , bol 3 werd gebreid, 's morgens kan het nog koud zijn!
 e. maakte vorige keer een rok voor haar mama, nu de broche afgewerkt!

 l. werkt een beetje aan vanalles en nog wat.
en natuurlijk geen seconde honger of dorst gehad! bedankt milie voor de leuke naaidozen-avond! en sorry, ik heb geen foto's van jou en jouw werk, misschien wel op haar blog.

2 opmerkingen:

  1. Woehoew, inhaalmanoeuvretje.... leuke foto's van leuke momenten! Ik zal ook snel nog eens verslagje uitbrengen van de vorige 2 avonden, dit weekend, beloofd ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens, van mijn werk kun je niet echt veel foto's hebben hé, behalve glazen flessen laten ontploffen, onnozel doen en veel babbelen heb ik amper iets gedaan....
    Vandaag wel jouw kleedje uitgeknipt en beginnen naaien, dat zal ik dit weekend afwerken, samen met het kleedje voor Maité (hopelijk zonder problemen) en een rokje als verjaardagscadeautje voor een vriendinnetje van Nanou. x

    BeantwoordenVerwijderen