woensdag 14 mei 2014

naaidozen

morgen ben ik thuis, ik heb mijn machine thuis gelaten en ben vertrokken met enkel stofjes naar milie om te tekenen, knippen, spelden ... 
maar eerst kijken naar de foto's van het nieuwe huis van milie, zeer mooi, iedereen fan van de roze badkuip igor, we kunnen het maar blijven herhalen! 
l. neemt heel wat hooi op haar vork, 4 rokjes wil ze afwerken, ondankt de extra energie van de snoepjes, geen vier maar twee, moest ze op tijd geweest zijn ;-) 
 menina deel 2, ik denk dat k. content is! 

 c. maakt een zakdoekdooshoesje, maar is zeer kritisch ... biais wel super gedaan!
 milie heeft een paar bafihana-opdrachten
  bedankt milie voor de supertoffe avond!

1 opmerking:

  1. Wat hebben we weer gelachen zeg, ik kijk al uit naar volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen